A megtakarítást kulcsa, hogy autónk miért használ kevesebb üzemanyagot!
Környezetünk - levegőnk közismerten legnagyobb szennyezői a szénhidrogéneket elégető kazánok, illetve a gépjárműmotorok. Egyszerű, olcsó és eredményes megoldást kínálunk erre a problémára. Ha ezekben a készülékekben az égés tökéletesen zajlana, és a benzin, az olaj vagy a gáz szennyezőanyagtól mentes lenne, akkor az égés során vízgőz (H2O) és széndioxid (CO2), azaz két a természetben is előforduló és azt így nem is szennyező égéstermék keletkezne.
A belsőégésű motorokban és az olaj- illetve gázkazánokban az égés azonban korántsem tökéletes. Ha az égés tökéletlen, elsősorban két erősen mérgező anyag, szénmonoxid (CO) és el nem égett szénhidrogén (CH) távozik a kipufogócsövön. A zöldkártyás környezetvédelmi vizsgálaton pont ezt a két összetevőt mérik. A tökéletlen égés oka az, hogy az üzemanyag molekulái a vezetékben egymáshoz és a cső falához súrlódnak, és elektrosztatikusan feltöltődnek. Ilyenkor a molekulák egymáshoz ragadnak - a folyamatot hasonlíthatjuk a fésülködés után összetapadt hajszálakhoz. A nem tökéletes égés miatt az üzemanyagban rejlő energia jelentős része nem hasznosul.
A kazánokból szintén rengeteg hasznos energia távozik a kéményen keresztül. Csak a legmodernebb és igen költséges berendezések képesek ennek egy részét visszanyerni. A Petrol Booster-t és a Turbo Booster-t (üzemanyag-erősítő készülékek) ezeknek a problémáknak a megoldására fejlesztették ki.
Hogyan működik az üzemanyag megtakarítást elősegítő Petrol Booster/Turbo Booster?
Egy gyűrű alakú házban speciális mágneseket helyeztek el úgy, hogy különlegesen erős homogén mágneses mezőt hozzanak létre a gyűrű közepén. A gyűrűt az üzemanyag-vezetékre szerelik fel kívülről, annak megbontása nélkül úgy, hogy az üzemanyag (és ez lehet benzin, alkohol, gáz vagy gázolaj) ezen a különleges mágneses téren áramoljon keresztül. Az erős mágneses tér megszünteti az üzemanyag-molekulák elektrosztatikus feltöltődését, csökkenti a viszkozitást és így a porlasztáskor sokkal apróbb cseppekre bomlik fel az üzemanyag vagy fűtőanyag. Az apróbb cseppek jobban keverednek a levegővel, és így több oxigén érintkezik a szénhidrogén molekuláival, azaz felgyorsul az égés. Ennek következménye az, hogy egy része annak az üzemanyagnak, ami eddig vagy nem égett el, vagy a kipufogócsőben égett el, ezentúl hasznosítható. A tökéletesebb égés eredményeként csökken a kipufogógázban a mérgező CO és CH.
A Petrol Booster/Turbo Booster beszerelési útmatatója!
A Petrol Booster és a Turbo Booster beszerelése rendkívül egyszerű. Az üzemanyag vezeték karburátor, vagy injektor, vagy adagoló előtti szakaszára kell kívülről rögzíteni. A felszerelése nem érinti a gépjárművek garanciáját, sőt egyre több márkakereskedő ajánl ilyen elven működő készüléket kiegészítésként autóihoz. Ha a motorról leszerelik semmilyen módszerrel nem mutatható ki, hogy fel volt szerelve, az égés minősége romlani kezd, és visszaáll az adott típusra jellemző alacsonyabb hatásfok. A Petrol/Turbo Booster élettartama gyakorlatilag végtelen, kopó, cserére szoruló alkatrészt nem tartalmaz. A kisebb teljesítményű ( 2000 cm3) gépjárműveknél a Petrol Booster, nagyobb motortérfogatú gépjárművekhez ( >=2000 cm3 felett), illetve nagy fogyasztású kazánokhoz (20l/óra felett) pedig a Turbo Booster felszerelése ajánlott.
Petrol Booster/Turbo Booster előnyös tulajdonságai
beszerelése rendkívül egyszerű, az üzemanyag vezetékre kívülről kell rögzíteni
műanyag kötegelőt adunk mellé,
kopó, cserére szoruló alkatrészt nem tartalmaz,
élettartama gyakorlatilag végtelen,
nincs befolyással a gépjárművek garanciájára,
átlag 10% üzemanyag megtakarítás!
számolj utána, pár tankolás után már megéri!
a megtakarítás függ a motor évjáratától, állapotától és típusától,
a változást néhány üzemóra után érezhetjük - csendesebb a motor, gyorsításoknál rugalmasabb
kb. 100 üzemóra elteltével a környezetvédelmi paraméterek 50-70%-kal javulnak.
Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2011-06-11 09:24
. Petrol Booster,kevesebb fogyasztás 1FT-RÓL! - Jelenlegi ára: 1 Ft
2011. június 8., szerda
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése